چگونه شخصیتهای خواب خود را تعبیر کنید؟

معمولاً شخصیتهایی که در خواب فرد وجود دارند، به شخص خاص یا زندگی شما مربوط نیستند. تعبیر شخصیت های خواب، می تواند به باز شدن راز ها و رمز هایی که زندگی فرد - اسرار ضمیر ناخودآگاه- را احاطه کرده، کمک کند. شخصیت های رویا می تواند به عنوان جانشینی برای نتیجه خواسته های فرد باشد که عمیقاً کاوش شده است. همچنین می توانند نشانه پردازی استعدادها یا توانایی های غیر قابل انتظار باشند. یک دوست یا معلم می تواند بیانگر پرورش و یا توانایی باشد و فقط همان فردی که خواب را دیده می تواند تعبیر درستی از خوابش داشته باشد.

 

دستورالعمل:
آنچه احتیاج دارید: دفتر یادداشت رویای خود

 

گام اول :
معنی افراد خانواده را که در خواب میبینید درک کنید. اگر مادر خود را در خواب میبینید ، شما احتمالا نیاز به پرورش و یا حمایت دارید. دیدن پدر در خواب، بیانگر گرایش شما به سمت نظم و یا احتمالا نیاز به منطق و دلیل در بعضی از مراحل زندگیان است.

 

قدم دوم:
خواب دیدن در مورد دوستی های قدیمی،می تواند اعمال حل نشده گذشته را نمایان سازد. اگر خواب یک گفتگوی شاد را با یکی از دوستانتان میبینید، موفقیتی حتمی در انتظار شماست.برخورد غیر دوستانه نیز میتواند نمایانگر مواجهه با تجربه ای تحقیرآمیز باشد.

 

قدم سوم:
هنگامی که خواب همکاران خود را میبینید، سوالات مشخصی را از خود بپرسید. مثلاً این شخص چقدر در محیط کار به شما نزدیک است؟در خواب شما دقیقاً چه گفت؟ معنی آنها چه بوده است؟احساس شما نسبت به آن چیست؟آیا میتوانید ارتباط مضمون خواب خود یا شرایط کاری که شما نیز شامل آن هستیدرا دریابید؟

 

قدم چهارم:
قدرت الهام را بشناسید.اگر می خواهید از غرور خود برتربینی رها شوید، احتمالاً خواب هنرپیشه معروف یا خواننده مشهوری را خواهید دید.این در حقیقت ضمیر ناخودآگاه شماست که به شما توصیه می کند به خویشتن واقعی خود برگردید و دلبستگی خود را به شخصیتی که فقط باعث غرور ضمیر شما میشود، رهاکنید.

 

قدم پنجم:
تصاویر ساختگی را تصدیق کنید. دیدن شخصیت های کارتونی و فانتزی می تواند نمود زندگی روزمره شما باشد. برای مثال، تعبیردیدن کوتوله ها در خواب این است که به شما بفهمانند مشکلات زندگی آنقدر که شما فکر می کنید جدی نیست.هنگامی که خوب دزدان دریایی را میبینید، نشانگر این است که خواسته های غیر واقع برای حوادث دارید تا به وسیله آنها از این دنیای خاکی خارج شوید.

 

قدم ششم:
توجه داشته باشید که شخصیت های رویای شما، بیانگر جنبه های متفاوتی از زندگی شما است. شاید این همان خویشتن عمیق شماست که با استفاده از تصاویر، یکپارچگی و تمامیت را برای شماجستجو می کند.

 

قدم هفتم:
draem-character.jpgشخصیت هایی را که در خواب شما درخشیدند یادداشت نمائید.درباره احساس و اندیشه ای که به ذهن خطور می کند تامل کنید.ایده ها را یادداشت نمائید. فقط ارتباطاتی را که می توانیدبسازید به ذهن بسپارید.نکته قابل تامل در باره خواب ها و اشخاصی که در آنها نمود پیدا میکنند این است که شخص بیننده بهتر از هر کسی میتواند معناهایی که برای دیگران گریزان است را درک کند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
هدیه مامان هیراد جمعه 14 اسفند 1388 ساعت 11:49 http://hedye87.blogfa.com

salam khanom man akharesh in googlereader ra yyad nagereftama

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد