اگر فرصت داشتم ..

اگر فرصت داشتم دوباره کودکم را بزرگ کنم

به جای آنکه انگشت اشاره ام را بطرف او بگیرم

در کنارش انگشتهایم را در رنگ فرو می بردم و نقاشی می کردم

اگر فرصت داشتم دوباره کودکم را بزرگ کنم

به جای غلط گیری به فکر ایجاد ارتباط بیشتر می بودم

بیشتر از آنکه به ساعتم نگاه کنم٬ به او نگاه می کردم

سعی می کردم در باره اش کمتر بدانم اما بیشتر به او توجه کنم

به جای اصول راه رفتن ٬ اصول پرواز کردن و دویدن را با او تمرین می کردم

از جدی بازی کردن دست بر میداشتم و بازی را جدی می گرفتم

در مزارع بیشتر میدویدم و به ستارگان بیشتر خیره میشدم

بیشتر در آغوشش میگرفتم و کمتر او را به زور می کشیدم

کمتر سخت می گرفتم و بیشتر تأییدش می کردم

اول احترام به خود را در او می ساختم و بعد خانه و کاشانه را...

بیشتر از آنچه عشق به قدرت را یادش بدهم٬

قدرت عشق را یادش میدادم...

                                                                                                "دایان لومان" 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
D E L A K جمعه 22 آذر 1387 ساعت 14:15 http://DELAK.BLOGSKY.COM

اینک نه تو کنار منی ونه من کنارت
ولی با این حال باز هم زندگی در جریان است
در انتطار آن زمانی که می آیی و نگاهت را به نگاهم می سپاری
چشم به راهت نشسته ام
آن زمان که بدون ترس و استرس می توانیم حرف دلمان را ……….
------------------------------------------------------
سلام
اوینار با هزاران مشکل وباکمک دوستان به روز شده
منتظر حضور سبز شما هستم
خیلی به دعاتون احتیاج دارم .!.!.!.!.!.!.!

واقعا ادما همیشه حسرت گذشته رو میخورن .
بابت این همه پست های اموزنده ممنون

panteaaa شنبه 23 آذر 1387 ساعت 19:10 http://panteaaa.blogfa.com

گفنم شاید دوست نداشته باشی بگی....آخه منم فوضولی کردم

panteaaa شنبه 23 آذر 1387 ساعت 19:14 http://panteaaa.blogfa.com

اتفاقا ما هم ۶ ماه اومدیم.....میخواستم ببینم به ما نزدیکین با نه که دیدم نه...گفتم بیام یه ذره با نی تی تون بازی کنم دلم باز شه دیدم...خیلی دوریم.... بوس بوس

سلام
مرسی مانلی که به سام رای دادی..من لینکتون میکنم.........راسی مطالبتون جالب.......

زیبای زندگی دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 10:48

سلام مانلی نازنین...
خیلی جالب بود پستت مرسی.اون عکسش هم که محشر بود.عکس پایینی رو وقتی باردار بودم گذاشته بودم روی دسکتاپم که هر روز ببینمش.
در مورد گروه خونی هم کاملن درست بود.همسرم o هست و من AB...خصوصیاتی که نوشتی بهمون میخورد.............

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد