عروسک قشنگ من

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده
                                            تو تخت خواب مخــمل آبیـش خوابیده
یه روز مامان رفته بازار اونو خریده
                                           قشنگ تر از عروسـکم هیچ کس ندیده 
عـروسک من چشــمــاتو بـــاز کن    
                                           وقـتی کـه شب شد اون وقــت لالا کـن
بیا بریم توی حیاط با من بازی کن
                                           توپ بازی و شن بازی و طناب بازی کن
یادش به خیر  ... !!!
نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 16:05

کاش کی دونستم الان کجایی مانلی جان! راستی اسم شما هم که ترکیه!

مامان هنا چهارشنبه 23 مرداد 1387 ساعت 08:27 http://myangel86.blogfa.com

ببخشید که دیر به تولد رسیدیم. تولدت مبارک عروسک قشنگ مانلی خانوم

مامان نورا دوشنبه 28 مرداد 1387 ساعت 20:56 http://nura-maktabi.blogfa.com/

می دونی من چند وقت بود دنبال شکل درست این شعر بودم ... از بس غلط غلوط برای نورا خوندمش هم خودم خسته شدم هم بچه ام که هر دفعه داره یه جوری این شعر می شنوه ... دستت درد نکنه ... واقعا که یادش به خیر ، این شعر برای همه مون یه جور حس نوستالژی داره ...
راستی ممنونم که خیالمو بابت داشتن یه بچه ی نرمال راحت کردی ...کامنتت برام خیلی دلگرم کننده بود مانلی جان ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد