بدون شرح

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
fariba mamane ryan دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 20:45

salam doste khobam arezo mikonam haletun khob bashe va hame, chiz roberah.................baratun name dadm ke hame chiz roberahe va 5 june ro khob gozarondim,,,,,,,,,,,,,,,,,,hame chiz roberahe,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,khoshhalam ,,,mersi babate mehrtabonihatun

مامان پویان سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 21:39

چه شادو خوشرنگ و رو.

دنیا مامان امیررضا و نازگل چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 10:42

سلام
آخی چه عکسی دلم بازشد
پسرمردادی ما چطوره ؟

هدیه پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 09:17

مانلی جان ممنون از راهنماییت. درست میگی که این روشها فایده نداره و معنای رقابت رو نمی‌همن. ماشالا به پسرگل گلیت که انقدر قد بلنده. ایلیا با این که هم من بلندم هم نسبتا باباش نمیدونم چرا رشد قدش خوب نیست!!!! از دکترش در مورد سولفات روی سوال کردم گفت به درد نمی‌خوره. نمیدونم شاید هم واقعا به درد نمی‌خوره.
راستی این دلایل چه بید که اینقدر روش تاکید داشتی؟؟؟؟ مشکوک شدم ها!!!!
بازم ممنونم و پسرت رو از طرف من مقداری بچلان.
اینم بگم که یک ضرب 300 سی سی شیر میدی؟؟ ایلیا اگه یه شبی 11 و نیم بخوابه به نظر من عالی میاد. هرشب حداقل تا 12 بیداره.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد